В прозата има продуктово позициониране
Вървях следобеда на един уикенд по пътя. Знаете го този път..този, който води до никъде, ама трябва да минеш по него, за да стигнеш някъде. Та, вървях си по пътя, а лошото време ми се радваше и така до един светофар, където се засякох с един смисъл на живота, който чакаше да светне зелено. Младостта му говореше, но никак не му отиваше.
„Искам да мине времето. Искам да идва вече рождения ми ден и да си получа iPhone-а. Искам да се снимам и да споделям с приятелите си. Искам да съм нормален човек. Не с някаква Nokia”.
Из „Терзанията на една кльощава тийнеджърка“
........................................................................................................................
Учудих се. Замислих се. Проверих колко е часът на телефона,между онова другото и това, случайно неслучайно телефонът ми е Nokia. Усмихнах се. Светна зелено. Пресякох. В този ред, радвах се на лошото време, а зад гърба ми остана онзи "смисъл на живота". Да...така един „ненормален човек“ просто си продължи следобеда на един уикенд напред по пътя за някъде и му беше добре, защото знаеше, че тръгна от никъде, пресече и стигна